Deşi recunoaşte că e greu să împace datoriile de mamă cu viaţa profesională, designerul britanic plănuieşte să-şi extindă imperiul, cu primul magazin de haine şi accesorii, pe care îl proiectează pentru capitala Marii Britanii.
Mamă a trei copii, Brooklyn (14 ani), Romeo (10) şi Cruz (opt) şi a unei fetiţe de 21 de luni, Harper, Victoria Beckham spune că este foarte dificil să păstreze echilibrul între familie şi carieră.
„Copiii sunt prioritatea mea şi întotdeauna vor fi, trebuie să jonglez cu viaţa de familie şi cea profesională“, a recunoscut artista care a cântat iniţial în trupa Spice Girls.
„Rolul de mamă mă face foarte fericită, îmi iubesc copiii mai mult decât orice, dar îmi place şi munca pe care o practic, cu toate că e foarte greu să le împac pe cele două“, a mai zis cea care face şi sacrificii pentru a-şi îndeplini datoriile. „Mă trezesc în zori, îmi duc copiii la şcoală şi îi ajut la lecţii, ceea ce cred că face orice mamă“, a explicat ea.
Meseria sa i-a inspirat şi pe cei dragi, căci, de curând, David Beckham a devenit imaginea lenjeriei intime H&M, iar fiul lor, Romeo, a pozat în campania Burberry. La 39 de ani, Victoria Beckham vrea să-şi extindă imperiul şi să-şi deschidă în Londra primul magazin de larg consum. „Aici vreau să fie primul meu magazin, îmi propun ceva nou, fresh, conceptual“, a spus designerul, citat de Reuters.
Victoria Beckham s-a remarcat la nivel internaţional în anii '90, când a cântat în trupa pop Spice Girls. În 2004, ea şi-a lansat pe piaţă blugi, tricouri şi bluze, în colaborare cu brandul american Rock and Republic, iar doi ani mai târziu a continuat cu propria sa linie vestimentară.
Victoria Beckham a apărut şi în campaniile de la Marc Jacobs şi Dolce and Gabanna, iar în 2008 a continuat cu o colecţie de rochii, din acea perioadă devenind o prezenţă constantă la Săptămâna Modei din New Yor