Unităţile BRD nu vor avea program de lucru cu clienţii în zilele de 1, 5 şi 6 mai, cu excepţia celor situate în mari magazine, mall-uri şi în aeroportul Henri Coandă (Visa Tax), dar şi a agenţiilor Bran, Poiana Braşov şi Sinaia, care vor funcţiona potrivit unui program special, informează, luni, banca.
În ceea ce priveşte serviciile oferite de contact center-ul BRD, pe 1, 5 şi 6 mai vor fi disponibile opţiunile automate de consultare sold/operaţiuni şi serviciile de urgenţă dedicate posesorilor de carduri şi utilizatorilor Multix/BRD@ffice, iar pe 4 mai serviciul Vocalis va fi disponibil cu toate opţiunile între orele 8.00 şi 16.00.
Banca precizează că serviciul Vocalis se află la dispoziţia clienţilor pentru informaţii generale/subscrieri/suport produse şi servicii BRD, precum şi pentru operaţiuni (plăţi facturi/ transferuri intra şi interbancare).
BRD-Groupe Societe Generale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor. BRD face parte din Grupul Societe Generale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajaţi şi 32 milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie: retail banking în Franţa, retail banking internaţional şi corporate & investment banking.
Unităţile BRD nu vor avea program de lucru cu clienţii în zilele de 1, 5 şi 6 mai, cu excepţia celor situate în mari magazine, mall-uri şi în aeroportul Henri Coandă (Visa Tax), dar şi a agenţiilor Bran, Poiana Braşov şi Sinaia, care vor funcţiona potrivit unui program special, informează, luni, banca.
În ceea ce priveşte serviciile oferite de contact center-ul BRD, pe 1, 5 şi 6 mai vor fi disponibile opţiunile automate de consultare sold/operaţiuni şi serviciile de urgenţă dedicate posesorilor de carduri şi utilizatorilor Multix/BRD@ffice, iar pe 4 mai serviciul Vocalis va fi disponibil cu toate opţi