Pasagerii de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă vor putea face comenzi la taxi pe două touch screen-uri, începând de marţi, informează un comunicat al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.
Această facilitate va putea fi utilizată gratuit de către pasageri, urmând să înlocuiască integral actualul sistem de taxi la comandă telefonică de pe Aeroportul Henri Coandă, după o perioadă de testare de 30 de zile.
Prin intermediul noului serviciu, realizarea comenzilor taxi se va simplifica la minimum, sistemul utilizând un soft în mai multe limbi, dar şi o interfaţă grafică intuitivă, accesibilă inclusiv pasagerilor care nu cunosc o limbă de circulaţie internaţională.
În prezent, pe Aeroportul Henri Coandă, sunt amplasate, pentru taxiurile la comandă, două help-desk-uri, pe fluxul de sosiri, cu panouri informative conţinând numere de telefon ale companiilor de taxi şi tarifele practicate de acestea, precum şi telefoane cu acces gratuit pentru efectuarea comenzilor.
Reorganizarea activităţii de taximetrie pe aeroportul Otopeni a fost implementată de la 1 februarie 2013 şi a vizat extinderea gamei de servicii oferite pasagerilor, care astfel pot utiliza serviciile de taxi la comandă, la orice companie de taximetrie.
Măsurile de la aeroport vizând taximetria au fost luate după ce, anul trecut, o studentă japoneză a fost ucisă de un bărbat care a acostat-o la sosirea pe Aeroportul Henri Coandă, propunându-i să o transporte cu un taxi către destinaţia dorită.
Pasagerii de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă vor putea face comenzi la taxi pe două touch screen-uri, începând de marţi, informează un comunicat al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.
Această facilitate va putea fi utilizată gratuit de către pasageri, urmând să înlocuiască integral actualul sistem de taxi la comandă telefonică de pe Aeroportul Henri Coa