Maramuresul a fost plasat pe primul loc intr-un top al judetelor tarii care releva calitatea foarte proasta a arterelor de circulatie de interes national si european. Clasamentul a fost dat publicitatii de capital.ro, in baza unor informatii obtinute din partea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) referitor la durata depasita a soselelor. Recordul absolut apartine judetelelor Maramures si Salaj, ale caror cai rutiere sunt expirate in proportie de... 100%.
Bihorul e pe locul trei in acest top deloc merituos, cu 95,4 procente , si e urmat de municipiul Bucuresti (95,3%) si de judetul Arges (94,8%). Conform sursei citate, la polul opus se regasesc judetele Arad, care a ramas cu doar 10% dintre drumurile nationale vechi, Mehedintiul (15,4%), Caras Severin (17,2%), Harghita (20,7%) si Constanta (24,1%).
a facut referire si la un inventar recent al drumurilor din Romania, realizat de catre Institutul National de Statistica. Acest document arata ca, la finele anului trecut, drumurile publice totalizau 84.185 de kilometri , iar 46,5% din lungimea celor modernizate, respectiv 52% din lungimea soselelor cu imbracaminti usoare rutiere aveau durata de serviciu depasita.
Maramuresul a fost plasat pe primul loc intr-un top al judetelor tarii care releva calitatea foarte proasta a arterelor de circulatie de interes national si european. Clasamentul a fost dat publicitatii de capital.ro, in baza unor informatii obtinute din partea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) referitor la durata depasita a soselelor. Recordul absolut apartine judetelelor Maramures si Salaj, ale caror cai rutiere sunt expirate in proportie de... 100%.
Bihorul e pe locul trei in acest top deloc merituos, cu 95,4 procente , si e urmat de municipiul Bucuresti (95,3%) si de judetul Arges (94,8