• Intr-o lunga perioada in care a mers in pierdere, regia locala de transport public ar putea echilibra balanta financiara in acest an prin majorarile recente de tarif, dar mai ales prin reducerea cheltuielilor
RATP ar putea reveni pe linia de plutire dupa ani buni in care a mers pe pierdere. Conducerea Regiei Autonome de Transport Public Iasi intentioneaza acoperirea pierderilor pâna la sfârsitul anului prin casarea unor vehicule, dar mai ales prin reducerea cheltuielilor paguboase. Sefii regiei estimeaza ca veniturile din transport vor fi mai mari decât cele estimate, datorita majorarii recente la preturile biletelor si abonamentelor. Pentru acest an, RATP estimeaza venituri totale de aproximativ 76.000 de lei.
Astfel, pentru anul 2013 si anii urmatori, finantarea investitiilor ar putea fi asigurata din surse proprii pentru acele obiective începute în anii precedenti si nefinalizate. "Putem constata ca în conditiile în care premizele luate în calcul de realizare a unor venituri mai mari decât cele propuse sunt realizate, bugetul de venituri si cheltuieli propus pe anul 2013 poate asigura functionarea regiei pe baza veniturilor din activitatea proprie si prestarea unor servicii de calitate catre populatie", precizeaza Maricel Gherca, director general la Regia Autonoma de Transport Public Iasi. RATP inregistreaza datorii catre bugetul de stat de aproape 37 milioane de lei, suma la care se adauga penalitati uriase de aproape 130 milioane de lei.
• Intr-o lunga perioada in care a mers in pierdere, regia locala de transport public ar putea echilibra balanta financiara in acest an prin majorarile recente de tarif, dar mai ales prin reducerea cheltuielilor
RATP ar putea reveni pe linia de plutire dupa ani buni in care a mers pe pierdere. Conducerea Regiei Autonome de Transport Public Iasi intentioneaza acoperirea pierderilor pâna la sfârsi