Afacerile lui Nelu Iordache, unul din regii asfaltului şi patron al firmei de transport aerian Blue Air, au intrat în picaj. Firma sa de construcţii de drumuri, Romstrade SA, este şi ea pe butuci şi problemele de la companie se resimt şi în lucrările executate. Una dintre cele mai cunoscute şosele din România, care face legătura între Rânca şi Obârşia Lotrului, ar fi trebuit să fie un exemplu de lucru bine făcut, având în vedere banii care s-au alocat pentru construcţia ei. Cu toate că s-au încheiat cinci acte adiţionale şi s-au plătit, ilegal, peste 7 milioane de euro, şoseaua este încă nefinalizată. Firma şi-a luat „jucăriile” şi a plecat, lăsând în urmă buşteni pe drum, parapete neexecutate şi multă mizerie.
În urmă cu aproape un an, cineva a postat pe internet un filmuleţ de prezentare în care arăta dezastrul de pe Transalpina în timpul în care încă se lucra la şoseaua respectivă. Zilele trecute, administratorii de la pagina oficială de Facebook a schi resortului „Transalpina” au postat o serie de fotografii care arată că bătaia de joc a continuat până când firma şi-a făcut bagajele şi a plecat, urmare a arestării lui Nelu Iordache. Mai interesant, pare că drumul a devenit o cale mult mai bună de acces pentru firmele care fac defrişări ilegale, după cum au sesizat unii dintre cei care au văzut fotografiile. Şi, urmând exemplul celor de la Romstrade, au lăsat în urma lor un dezastru. Departe de a fi finalizat
Pe de altă parte, din imagini se vede clar că drumul este, încă, foarte departe de finalizare. Sunt zone, aproape de ieşirea spre Obârşia Lotrului, unde au fost făcute săpăturile pentru parapet, însă nu au mai fost turnate şi plăcile de beton. Trunchiurile de copaci şi resturile de la defrişări sunt, şi ele, la tot pasul. Problema principală este că acestea constituie un pericol pentru şoferi, lucru pe care autorităţile par să îl ignore. Drumul