Intalnirea la pranz cu Daniel Nicolescu, CEO al procesatorului de plati PayU, nu putea fi mai potrivita “ca timing”, vorba englezului. Intrarea Carrefour pe zona de livrare la domiciliu, dezvoltarea magazinelor online, plata cu cardul, noi solutii de monetizare au reprezentat doar cateva dintre subiectele atinse, alaturi, bineinteles, de o masa copioasa.
Intalnirea a avut loc la Restaurant Cucina din JW Marriott, un loc pe care Daniel Nicolescu il frecventeaza destul de des, avand in vedere ca este aproape de birou. El este de altfel foarte familiar cu ospatarii dar si cu meniul. “Au niste paste extraordinare aici! Gnocchi cu branza sunt, la fel, foarte bune si extrem de satioase”, imi spune el, vazandu-ma pierdut in fata unui meniu eminamente in italiana. Ce vina sa aiba saracii consumatori romani care nu sunt familiarizati cu aceasta limba straina? Merg pe mana lui.
La inceputul discutiei atingem “subiectul fierbinte” al lunii in zona de online – intrarea Carrefour pe zona de livrari la domiciliu, cu plata prin card. Este, dupa cum am scris si in articolul “Anul intrarilor in online: tot mai multi mamuti din retailul traditional incep sa vanda pe Internet”, unul dintre subiectele preferate ale lui Daniel. „Intr-adevar, este Anul intrarilor!”, subliniaza seful PayU, din tonalitate dandu-ti seama ca pune majuscula pe subiect. „Se deschide o noua verticala – dupa Metro, acum un an, a urmat Carrefour si Cora se pregateste de asemenea, prin site-ul Cora Digital. In prezent, acestia din urma nu vand insa decat o gama redusa de produse pe Internet”.
Implementati plata online! Dupa ce epuizam (pe moment) subiectul hipermarket-urilor ce intra, au intrat si vor intra pe zona de livrari la domiciliu, sunt curios sa aflu de la seful PayU ce pierd magazinele online care nu implementeaza in cadrul site-urilor posibilitatea de a comanda online, prin card.