Prosper om de afaceri, Ion Ţiriac a fost de când se ştie un pasionat al maşinilor de epocă. În prezent deţine o colecţie impresionantă pe care vrea să o expună într-un viitor muzeu din România. Paparazzii "ring" l-au surprins recent pe Ţiriac la volanul unei astfel de "bijuterii" pe patru roţi care printre colecţionari valorează peste 100.000 de euro.
Acum o săptămână, în jurul orei 19.00, Ion Ţiriac a atras atenţia tuturor şoferilor care circulau dinspre Arcul de Triumf spre Piaţa Presei.
Chiar dacă toţi ochii erau îndreptaţi spre maşina Cadillac, omul de afaceri a rămas sobru şi s-a concentrat la drum.
La prima vedere, însoţitorii lui Ţiriac par nişte prieteni, dar se ştie că omul de afaceri circulă doar cu gardă de corp.
Pentru orice eventualitate, afaceristul era escortat şi de un Range Rover plin cu "muşchi".
Seria 62 e a doua cea mai mare limuzină de epocă de la Cadillac, după Seria 75 Fleetwood.
160 de cai-putere are motorul V8 de la Cadillac Seria 62, putând atinge 96 km/h în doar 17,5 secunde.
100 de mii de euro e preţul vehiculat printre colecţionarii de maşini pentru o "bijuterie" precum Cadillac Seria 62 din anul 1951.
Prosper om de afaceri, Ion Ţiriac a fost de când se ştie un pasionat al maşinilor de epocă. În prezent deţine o colecţie impresionantă pe care vrea să o expună într-un viitor muzeu din România. Paparazzii "ring" l-au surprins recent pe Ţiriac la volanul unei astfel de "bijuterii" pe patru roţi care printre colecţionari valorează peste 100.000 de euro.
Acum o săptămână, în jurul orei 19.00, Ion Ţiriac a atras atenţia tuturor şoferilor care circulau dinspre Arcul de Triumf spre Piaţa Presei.
Chiar dacă toţi ochii erau îndreptaţi spre ma