Comunicat Anul trecut, numărul consumatorilor din aria de responsabilitate a E.ON Energie Romania deconectaţi pentru restanţe la plata facturilor a fost de circa 58.000.
Conform legislaţiei actuale, pentru reluarea alimentării cu gaz sau energie electrică, pe lângă plata facturilor restante şi a penalităţilor aferente, consumatorii trebuie să achite în plus, în medie, circa 500 de lei.Sistarea serviciilor de furnizare a gazelor naturale şi energiei electrice este o măsură de ultimă instanţă pe care compania este nevoită să o aplice şi care nu este nici în avantajul consumatorului, nici al furnizorului. În ceea ce priveşte consumatorul, pe lângă disconfortul generat de întreruperea acestor servicii, acesta este nevoit să achite, în conformitate cu legislaţia în vigoare, atât contravaloarea facturilor, respectiv penalităţile la întârziere, cât şi taxele de reconectare, precum şi contravaloarea unei garanţii. Astfel, costul mediu plătit de consumatorii de gaze naturale sau energie electrică numai pentru taxele de reconectare şi garanţii ajunge la 500 de lei.Pentru reluarea serviciului de furnizare, clienţii se pot adresa Centrelor de Relaţii Clienţi (zilnic, de luni până vineri, între orele 8.30 şi 17,30) sau la Centrul Servicii Clienţi (între orele 08.00 şi 20.00) telefonic, la numerele:
0801 000 366 şi 0265 200 366, pentru consumatorii de gaze naturale
0801 000 939 şi 0235 305 555, pentru consumatorii de electricitate
Solicitările pentru reconectare pot fi transmise şi prin e-mail, la adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , prin fax, la numărul: 0265 200 367 sau prin poştă, la OP1, CP 10 Târgu Mureş.
Comunicat Anul trecut, numărul consumatorilor din aria de responsabilitate a E.ON Energie Romania deconectaţi