Principalii furnizori de servicii TV încearcă să câştige cât mai mulţi clienţi mizând pe pachete speciale de canale
Operatorii de telecomunicaţii din ţara noastră au epuizat gloanţele în războiul preţurilor. În ultimii doi ani, acestea nu au suferit modificări majore, iar pentru a atrage clienţi operatorii se folosesc de pachete cu canale speciale. Romtelecom, numărul doi pe piaţa de servicii TV, oferă în prezent celor care se abonează un pachet special care include canalele HBO, HBO Comedy, Shorts TV şi Comedy Central Extra şi AXN Spin. Clienţii primesc, pentru 59 de lei, 63 - 75 de canale, în funcţie de tehnologie, internet (până la 50 Mbps), abonament de telefonie fixă şi o soluţie de securitate pentru PC, timp de trei luni. De asemenea, cei care îşi fac abonament în prezent plătesc doar 49 de lei în primele trei luni.
„Românii sunt unii dintre cei mai avizi consumatori de televiziune, 30% dintre aceștia considerând TV-ul un mod de viață, de aceea investim permanent în conținut de calitate, canale premium sau exclusive și dorim să fim acolo unde sunt și clienții noștri, oferindu-le o experiență multi-screen prin intermediul platformei proprii dolcetv.ro, dar și hbogo.ro sau voyo.ro“, a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv Strategie și Comercial Rezidențial, Romtelecom.
RCS&RDS, liderul pieţei, oferă în prezent un pachet care include TV, internet fix şi telefonie fixă la preţul de 59 de lei. Compania precizează însă că cei care se abonează vor avea acces gratuit la live-urile online ale canalelor Digi Sport 1, Digi Sport 2 şi Digi Sport 3, iar canalele Digi World, Digi Life şi Digi Animal World sunt incluse. Abonaţii au acces şi la Digi Film, iar cei care doresc HBO Comedy şi Cinemax plătesc în plus doar 10 lei. Pachetul este oferit promoţional cu o reducere a tarifului lunar de 50%, deci cu aproximativ 29,5 lei, în primele şase luni.