Valoarea medie pe care o firmă o alocă pentru astfel de produse este 75 lei pentru angajaţi şi 300 lei pentru partenerii de afaceri
68% din cererea pentru coşurile-cadou este asigurată în perioada Sărbătorilor de iarnă
Un sfert din vânzările de coşuri-cadou sunt realizate în preajma Sărbătorilor de Paşte, iar firmele care îşi recompensează angajaţii şi partenerii de afaceri folosind astfel de produse alocă o sumă medie de 75 de lei pentru angajaţi şi de 300 de lei pentru parteneri, potrivit companiei Sodexo Soluţii pentru Motivare.
"Coşurile cu valoare mai mare se oferă de obicei managerilor de top din companiile care colaborează cu clienţii noştri. Din analizele Sodexo a rezultat faptul că există un segment de clienţi pentru fiecare coş de cadou şi gamă de preţ", a declarat Jean Istasse, director general al Sodexo Soluţii pentru Motivare.
Compania estimează că 68% din cererea pentru coşurile-cadou este asigurată în perioada Sărbătorilor de iarnă şi peste un sfert dintre acestea - în apropierea Sărbătorilor Paştelui. Un procent în creştere este cel al vânzărilor coşurilor-cadou cu alte ocazii, precum zilele de 1 şi 8 Martie, care generează 5% din vânzările totale.
"Coşurile-cadou sunt o soluţie la care apelează tot mai multe companii din majoritatea domeniilor de activitate de pe piaţa muncii, datorită avantajelor pe care le oferă. Pe acest segment, avem clienţi importanţi atât din zona de servicii (marketing, resurse umane), cât şi din cea de producţie (auto, FMCG)", a explicat Jean Istasse.
Creştere de 44% pentru Sodexo, anul trecut
În 2012, compania Sodexo Soluţii pentru Motivare a înregistrat o creştere de 44% a încasărilor aferente segmentului de produse Cadou Pak, comparativ cu anul 2011.
Conţinutul coşurilor-cadou diferă în funcţie de cerinţele clienţilor, însă un element nelipsit îl reprezintă d