Numit in deradere „Mache, soferul lui Adomnitei”, Dragos Mandache a ajuns, pe furis, director zonal la RAR. Seful in functie, fostul subprefect Cristian Angheluta, a fost „sfatuit” sa accepte un post de simplu inspector.
Angheluta a urcat politic Fostul suprefect Cristian Angheluta s-a putut considera, pana la inceputul acestui an, un favorizat al soartei. El a ajuns director regional la RAR in 2005, cand era vicepresedinte judetean PD iar partidul tocmai venise la putere. Anterior, Angheluta trecuse prin PNL, de unde a plecat odata cu Dan Carlan, mentorul sau pe linie politica. Ca sef la RAR, Cristian Angheluta avea in subordine Compartimentul zonal ITP sau, altfel spus, supraveghea unitatile care asigura Inspectia Tehnica Periodica pentru autovehicule. Nu salariul, de circa 1.000 de euro, este motivant pentru o astfel de functie, ci puterea exercitata ca organ de control asupra operatorilor din toata Moldova. Si-a conservat postul Ascensiunea lui Angheluta parea de neoprit, iar in 2009 acesta devine subprefect de Iasi. Numirea in functie a fost indelung contestata chiar de catre fostii colegi din PNL. Acestia au sesizat ANI de faptul ca, pentru a ajunge la Prefectura, Angheluta s-a angajat ca functionar public la primaria Miroslava. Peste un an a fost eliberat din functie, cand Emil Boc a redus numarul de posturi de subprefect. In perioada „aventurii” din administratie, Angheluta si-a pastrat postul de sef la RAR, autosuspendandu-se din functie cu acordul lui Daniel Patentasu, seful RAR. Recunoaste retrogradarea
In 2010, Cristian Angheluta a revenit la RAR. In locul lui fusese angajat temporar Pavel Hodea, fostul director ARR care, astfel, a ramas fara loc de munca. Sefia lui Angheluta a durat insa doar pana la inceputul acestui an. Intre timp, a demisionat din PDL si s-a inscris in PPDD. El a fost chemat la Bucuresti si i s-a recomandat sa accep