Spotul de prezentare a Festivalului "George Enescu" este difuzat, până pe 19 mai, de postul de televiziune american CNN, evenimentul fiind parte a unei ample campanii de promovare pe care organizatorii o desfăşoară în parteneriat cu CNN, atât pe TV, cât şi online, încă de la sfârşitul lui 2012.
Festivalul "George Enescu" a fost prezent, de asemenea, şi pe site-ul televiziunii de ştiri Euronews, într-o primă etapă a campaniei de promovare internaţională, în perioada 15 februarie - 14 martie, informează un comunicat remis MEDIAFAX.
Spotul de prezentare este difuzat de CNN începând cu data de 22 aprilie.
De asemenea, bannerele festivalului de pe site-ul Euronews au însumat un număr total de peste 190.000 de accesări. În acelaşi timp, în perioada noiembrie - decembrie 2012, spotul Festivalului Internaţional "George Enescu" 2013 a fost difuzat de Euronews de 102 ori.
CNN şi Euronews sunt principalii parteneri media internaţionali ai Festivalului "George Enescu" 2013. În 2011, Euronews a acreditat şi a trimis un reporter special pentru a acoperi evenimentele din respectiva ediţie a festivalului şi a difuzat un număr de cinci reportaje din Bucureşti. Un reporter Euronews va fi prezent şi la ediţia din 2013 a festivalului.
Festivalul Internaţional "George Enescu" este unul din marile evenimente culturale internaţionale organizate de România şi un adevărat brand cultural de ţară.
Peste 150 de evenimente sunt programate să aibă loc la ediţia de anul acesta a festivalului, în perioada 1 - 28 septembrie, la Bucureşti şi în mai multe oraşe din ţară - Arad, Bacău, Braşov, Cluj, Iaşi, Oradea, Sibiu şi Timişoara.
Ediţia din 2013 a Festivalului Enescu oferă un mix cultural unic, care îl pune în valoare pe compozitorul român George Enescu, alături de compozitori faimoşi precum Richard Wagner, Giuseppe Verdi şi Benjamin Britten - comemoraţ