Spotul de prezentare a Festivalului "George Enescu" din România va apărea la postul american de televiziune CNN, până pe 19 mai, evenimentul fiind parte a unei ample campanii de promovare pe care organizatorii o desfăşoară în parteneriat cu televiziunea americană.
De asemenea, festivalul "George Enescu" a fost prezent şi pe site-ul televiziunii de ştiri Euronews, într-o primă etapă a campaniei de promovare internaţională, în perioada 15 februarie - 14 martie, informează un comunicat de presă, potrivit Mediafax.
Totodată, bannerele festivalului de pe site-ul Euronews au însumat peste 190.000 de accesări. În acelaşi timp, în perioada noiembrie - decembrie 2012, spotul Festivalului Internaţional "George Enescu" 2013 a fost difuzat de Euronews de 102 ori.
CNN şi Euronews sunt principalii parteneri media internaţionali ai Festivalului "George Enescu" 2013.
În 2011, Euronews a acreditat şi a trimis un reporter special pentru a acoperi evenimentele din respectiva ediţie a festivalului şi a difuzat un număr de cinci reportaje din Bucureşti. Un reporter Euronews va fi prezent şi la ediţia din 2013 a festivalului.
Festivalul Internaţional "George Enescu" este unul din marile evenimente culturale internaţionale organizate de România şi un adevărat brand cultural de ţară.
Peste 150 de evenimente sunt programate să aibă loc la ediţia de anul acesta a festivalului, în perioada 1 - 28 septembrie, la Bucureşti şi în mai multe oraşe din ţară - Arad, Bacău, Braşov, Cluj, Iaşi, Oradea, Sibiu şi Timişoara.
Pe scena festivalului vor urca în acest an unele cele mai importante personalităţi ale muzicii clasice internaţionale. Printre invitaţi se numără dirijorii Daniel Barenboim şi Mariss Jansons, pianiştii Radu Lupu, Murray Perahia, Pinchas Zuckerman, Maxim Vengerov şi Evgeny Kissin. Cunoscutul actor r