O directivă europeană care urmează să fie adoptată în această toamnă şi care are ca scop reducerea consumului de tutun cu 2% i-a scos din amorţeală pe producătorii de tutun, care au început să facă studii de impact vizavi de efectele acestei directive.
Printre noile reglementări se află acoperirea pachetelor de ţigarete aproape în totalitate cu avertismente de sănătate, interzicerea comercializării ţigaretelor slim şi a ţigaretelor cu arome.
Reprezentanţii Philip Morris, cu afaceri de 589 mil. euro în 2011, au comandat un studiu la compania de consultanţă Roland Berger pentru a evidenţia impactul acestor măsuri. Studiul arată că noua directivă ar duce la pierderi de 200 mil. euro la buget, dar nu măsoară impactul la nivelul consumului.
O directivă europeană care urmează să fie adoptată în această toamnă şi care are ca scop reducerea consumului de tutun cu 2% i-a scos din amorţeală pe producătorii de tutun, care au început să facă studii de impact vizavi de efectele acestei directive.
Printre noile reglementări se află acoperirea pachetelor de ţigarete aproape în totalitate cu avertismente de sănătate, interzicerea comercializării ţigaretelor slim şi a ţigaretelor cu arome.
Reprezentanţii Philip Morris, cu afaceri de 589 mil. euro în 2011, au comandat un studiu la compania de consultanţă Roland Berger pentru a evidenţia impactul acestor măsuri. Studiul arată că noua directivă ar duce la pierderi de 200 mil. euro la buget, dar nu măsoară impactul la nivelul consumului.