Deja în centrul atenţiei, Trax este disponibil în România din prima parte a anului 2013.
Modelul Trax este disponibil la dealerii Chevrolet din România cu o gamă de trei sisteme de propulsie: un motor pe benzină de 1,4 l, cu supraalimentare, ce dezvoltă o putere de 140 cp şi generează un cuplu de 200 Nm, un motor pe benzină de 1,6 l cu putere de 115 cp şi cuplu de 155 Nm şi un motor turbo diesel de 1,7 l de 130 cp, cu un cuplu de 300 Nm.
Tracţiunea integrală este disponibilă pentru modelele Chevrolet Trax echipate cu motorul turbo pe benzină de 1,4 l şi cel diesel, de 1,7 l. Lungimea de 4,25 metri şi lăţimea de 1,77 metri îl fac ideal atât pentru mediul urban, cât şi pentru conducerea pe drumurile de ţară.
Dat fiind că primul SUV din toate timpurile a purtat cu mândrie emblema papionului, nu este surprinzător faptul că Chevrolet a demarat un astfel de proiect. Compania este recunoscută pe scară largă drept creatoarea acestui gen de autovehicule, primul model fiind Suburban, lansat în 1935.
Design
Chevrolet Trax abordează un design american. O parte frontală îmbufnată, dominată de un calandru generos şi o emblemă Chevrolet la fel de mare. Trax este total diferit de liniile fluide pe care le abordează fratele Opel Mokka. Este cumva un mix între linia de design impusă pentru modelele europene Aveo.
Tehnologie
Chevrolet Trax este primul automobil din gama Chevrolet care primeşte noul sistem multimedia MyLink. Iar totul are loc printr-un ecran tactil de 7 inch cu o suprafaţă mată care permite integrarea cu cu telefonul mobil atât prin cablu USB, cât şi prin Bluetooth. Chevrolet MyLink permite astfel accesarea muzicii de pe telefon, vizualizarea fotografiilor sau sau chiar a filmelor. Mai mult, la testul din Croaţia am folosit pe post de navigaţie o aplicaţie numită Bringo, care instalată pe telefonul mobil te ajută să te orientezi î