Meli Melo Paris a inaugurat primul magazin din Bulgaria, în Sofia, în urma unei investiţii de 100.000 de euro, vizând expansiunea şi pe alte pieţe europene.
Potrivit conducerii Meli Melo Paris, decizia extinderii pe piaţa din Bulgaria a fost luată deoarece s-a observat că obiceiurile de consum sunt similare celor din România, iar bulgarii sunt atraşi de magazinele de accesorii. Aceasta nu este însă prima ieşire a Meli Melo Paris pe o altă piaţă, în 2007 fiind inaugurat primul dintre cele două magazine din Chişinău, Repulica Moldova.
Magazinul din Bulgaria a fost deschis la finele lunii martie şi are o suprafaţă de 50 de metri pătraţi, fiind amplasat în Mall of Sofia, principala locaţie de shopping din regiune.
Investiţia în noua locaţie a fost de 100.000 de euro, sumă ce include şi stocul iniţial de marfă, urmând a fi amortizată în primul an de funcţionare.
Conform reprezentanţilor companiei, primul magazin din Bulgaria va atrage aproximativ 3.000 de clienţi pe lună, urmând ca în primul an de la inaugurare să realizeze o cifră de afaceri de 350.000 de euro.
În ceea ce priveşte colecţiile Meli Melo Paris ce vor fi comercializate în magazinul din Bulgaria, managementul companiei au subliniat că acestea vor fi similare celor din România.
Singurele diferenţe comparativ cu magazinele din ţara noastră vor fi adaptarea la evenimente speciale care nu se regăsesc în cultura română. Spre exemplu, în Bulgaria nu se sărbătoreşte 1 Martie, aşa că nu vor exista colecţii adaptate acestei zile.
Planurile de extindere peste granţie ale Meli Melo Paris nu se opresc însă la magazinul din Bulgaria. Astfel, pe termen mediu, compania are în vedere deschiderea unei a doua locaţii în această ţară, tot în centre comerciale de mare anvergură .
Pentru anul în curs, Meli Melo Paris are în plan şi inaugurarea primului magazin în Rusia - Moscova. D