Filiala franceza a constructorului corean s-a angajat sa ramburseze pana la 3.600 de euro clientului care si-a pierdut locul de munca in anul urmator achizitiei unei masini.
In Europa, somajul a atins cote record, obligandu-i pe oameni sa cantareasca orice eventuala investitie, inclusiv schimbarea masinii. O strategie care, cel putin pentru moment, asigura o oarecare liniste la nivelul populatiei. In schimb, pentru constructorii auto, spre exemplu, aceasta strategie ameninta cu reducerea vanzarilor, cu consecintele aferente pentru piata de resort.
Pentru a preveni un scenariu de cosmar, conducerea Hyundai France a decis sa ofere clientilor sai o garantie impotriva incertitudinii privind parcursul lor profesional. Concret, constructorul corean s-a angajat sa ramburseze clientilor sai care si-ar pierde locul de munca in anul urmator achizitiei uneia dintre masinile Hyundai pana la 12 rate lunare din datorie, in limita a 300 de euro pe luna. Indiferent de pretul automobililului cumparat.
Aceasta asigurare este gratuita, fiind valabila numai pentru autoturismele noi. Pe de alta parte, ea nu se acorda celor concediati pentru comiterea unor greseli sau a angajatilor ale caror posturi au fost desfiintate ca urmare a lichidarii judiciare a intreprinderii unde au activat. Nu vor fi luate, de asemenea, in calcul demisia, plecarea voluntara din unitate si iesirea la pensie.