Garanti România a înregistrat un profit net consolidat de 9,9 milioane de euro în primul trimestru din 2013, o creştere cu aproape 70% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În acelaşi timp, veniturile nete consolidate ale Grupului au urcat la 45,4 milioane de euro, cu 62% mai mari decât în primul trimestru din 2012.
Rezultatele pozitive au fost înregistrate pe fondul unei atenţii sporite acordate portofoliilor în întregul grup, precum şi al strategiei de adaptare a serviciilor şi produselor nevoilor clienţilor în noile condiţii de piaţă. "Toate cele patru companii din cadrul Garanti Group România au înregistrat profit în primele trei luni ale anului: Garanti Bank - 8,4 milioane de euro profit net, mai mult decât dublu faţă de aceeaşi perioadă din 2012; Garanti Credite de Consum - 0,4 milioane de euro; Garanti Leasing - 0,7 milioane de euro; Garanti Credite Ipotecare - 0,4 milioane de euro profit net. Totalul activelor Grupului se situa, la finalul lunii martie 2013, la 1,69 miliarde de euro", se arată într-un comunicat al grupului financiar, remis Curierului Naţional.
"Grupul Garanti îşi continuă strategia pe piaţa bancară românească, cu un accent puternic pe adaptarea ofertelor în funcţie de nevoile consumatorilor locali. Pentru noi este foarte important ca, în actualele condiţii de piaţă, să reacţionăm cât mai prompt şi să cunoaştem în profunzime obiceiurile de consum ale clienţilor, pentru a veni cu servicii şi produse competitive, pe toate canalele de distribuţie: în agenţii, prin Internet banking, ATM-uri, telefon mobil", a declarat Ufuk Tandogan, CEO Garanti Group România. "Ne vom continua creşterea organică bazată pe gestionarea prudentă a riscului, ceea ce va duce la o dezvoltare sustenabilă pe termen lung. De asemenea, ne bucurăm de stabilitate şi sprijin oferite de acţionarul nostru, Turkiye Garanti Bankasi, care deţine fonduri şi know-h