- Social - nr. 85 / 2 Mai, 2013 Nu este un secret pentru nimeni ca in cadrul asociatiilor de proprietari s-au savarsit abuzuri, delapidari si acte de neglijenta, iar in multe cazuri acestea nu mai reprezinta interesele comunitatii care a ales organele de conducere, nu au o viziune asupra administrarii si activitatea lor se rezuma la plata facturilor si incasarea contributiei pentru consumuri (din care a ramas doar apa rece, apa meteorica (?), canalizarea, energie electrica pe scari, liftul si transportul resturilor menajere). Toate celelalte probleme legate de administratie sunt concentrate in competenta Primariei si se rezolva prin operatori de servicii publice, platite de la bugetul local sau din alte surse accesate de primarii. Intrucat cheltuielile cu personalul sunt limitate, iar posturile in administratie sunt blocate, solicitarile cetatenilor (indreptatite de altfel), ajung greoi la cei competenti, iar solutionarea acestora dureaza enorm de mult timp. Ca exemplu, o cerere intocmita la 24.06.2011, in numele a patru asociatii de proprietari, adresata Primariei, referitoare la unele lucrari de interes public necesare si oportune, in cartierul 22 Decembrie 1989, primeste un raspuns in luna martie 2013, cu un continut evaziv, adica, vom analiza si le vom rezolva in functie de posibilitatile si prioritatile Primariei. Am multe alte exemple, dar nu doresc sa incit "atitudinea civica”. Avand in vedere cele aratate, si altele, pe care cititorii le vad, le cunosc si le resimt atat in buzunare, cat si in suflet, si le putem citi in rubricile cotidianelor, le auzim la diferite dezbateri, le auzim la radio, la emisiunile televizate, le auzim pe la colturi si la piata, rezulta ca este necesara o schimbare in acest domeniu, daca dorim ca municipiul sa ajunga o metropola, sa reprezinte cu "fruntea sus” o regiune, sau sa dea "ora exacta” pentru zona de responsabilitate si de