Sorin Ene este un nume cunoscut in motorsportul din Romania, el fiind unul dintre cei mai buni piloti din campionatele de drifting. Putini sunt cei care stiu ca Sorin a participat, in tinerete, la cursele ilegale de masini, insa a renuntat la ele cand a descoperit driftingul.
Intr-un interviu acordat Ziare.com, sportivul in varsta de 31 de ani a povestit cum a fost trecerea de la cursele ilegale la campionatele de drifting, dar si cat de greu este sa gaseasca sprijin pentru aceasta activitate.
Sorin ne-a povestit ca pasiunea pentru masini l-a "prins" la varsta de 19 ani, cand si-a luat primul autoturism, un BMW. A urmat apoi primul pas, modificarea "ursuletului", a experimentat primele senzatii in drifting, a trecut la cursele ilegale pe bulevardele Capitalei, dupa care a optat pentru competitii oficiale.
Iata interviul pe care ni l-a acordat Sorin Ene:
Sa incepem cu intrebarea pe care o pune toata lumea, de unde si de ce drift? Cum ai descoperit sportul asta si cum te-ai apucat de el?
Fiind indragostit inca din adolescenta de marca BMW, in special modelul E30, binecunoscutul "ursulet", la varsta de 19 ani mi-am achizitionat un exemplar cu motor de 2500cmc si 171cp. La vremea aceea un motor puternic. Am inmatriculat masina cu numarul B-69-HAI, m-am gandit ceva timp pana am ales acest numar. Am inceput sa modific masina, usor usor, in functie de posibilitatile financiare. Am inceput cu motorul, din care am mai scos 15-20 de cai. Devenise, la acea vreme, una din cele mai puternice masini la clasa ei si chiar la clase de putere mai mari. Incepuse deja sa fie cat de cat cunoscuta. Driftul a inceput din joaca, mai trageam frana de mana ba la un colt de strada, ba la un scuar. Cu timpul am inceput sa simt masina, sa-mi dau seam ce trebuie facut pentru obtine un derapaj controlat, asta dupa ani de curse ilegale si z