Inaki Berroeta, CEO Vodafone România, a vorbit cu „Adevărul“ despre planurile companiei sale în următorii ani şi piaţa din ţara noastră.
CEO-ul Vodafone România, Inaki Berroeta, nu se încadrează în tiparul şefilor obişnuiţi de companii. Vorbeşte cu entuziasm despre produsele lansate şi este foarte competitiv. Ne-a demonstrat acest lucru în momentul când am spus că serviciile de internet mobil nu pot fi bine diferenţiate la viteză. A scos propriul telefon, a pornit un streaming către o televiziune spaniolă şi ne-a pus să facem acelaşi lucru, de faţă cu el, pe serviciile de date ale unei companii concurente. El consideră că România are una dintre cele mai bune infrastructuri din Europa, iar în următorii ani smartphone-urile vor depăşi telefoanele obişnuite. De asemenea, 2014 va însemna pentru Vodafone lansarea pe scară largă a serviciilor 4G, dar şi confirmarea faptului că are cea mai bună conexiune.
Adevărul: Aţi lansat de curând ofertele Vodafone RED. De ce a fost nevoie de un nou abonament de minute nelimitate?
Inaki Berroeta: Ideea din spatele RED nu este despre minute. Am văzut pe piaţă oferte de tipul acesta. Dar majoritatea aveau minute în aceeaşi reţea, ceea ce îţi limita alegerea. Noi am decis să lansăm un plan mai mult decât nelimitat, unul fără griji. Primeşti abonamentul şi suni pe cine vrei.
De ce tocmai acum?
Am considerat că e momentul potrivit. Anul trecut am lucrat la alte lucruri: tradiţional, suntem consideraţi cei cu cea mai bună reţea. În plus, am vrut ca toţi angajaţii Vodafone să fie pregătiţi. Acum, orice angajat are un smartphone. Am vrut ca ei să ştie despre produsele noi, să poată ajuta clienţii.
Una dintre limitările abonamentelor RED este cea legată de datele mobile. Vodafone RED 29 are doar 500 de MB.
Cred că e destul. Dacă ne uităm la clientul mediu, el foloseşte mail-ul, stă pe internet, se uită