O companie americana a oferit salariatilor sai un spor de salariu de 15%, daca accepta sa-si tatueze pe corp logo-ul respectivei societati. Desi pare excentrica, ideea este bine chibzuita nu numai sub aspect promotional.
Unu. Angajatul ar putea accepta aplicarea tatuajului in zona de dupa ureche, pe podul palmei, pe brat. In toate cazurile e usor vizibil, mai ales vara. In plus, daca angajatul este o angajata, apare un atu in plus. Iar daca angajata este tanara si atractiva, mai apar doua atuuri. Mai multe, nici nu trebuie - informeaza La Tribune.
Doi. Fluctuatia personalului preocupa orice patronat si este normal ca angajatului cu brandul firmei pus pe piele sa-i fie foarte incomoda o eventuala parasire a firmei. Tatuajul de pe pielea sa ar fi fara obiect, iar o alta firma din bransa poate nici nu l-ar angaja. Omul tatuat devine un angajat fidel.
Trei. Impactul unui mesaj publicitar este cu atat mai percutant cu cat se prezinta mai original. Aceasta este legea de baza a tuturor initiativelor promotionale. Ea poate fi mai tare decat orice alt atu.
Potrivit unui site american, numai in ziua de 30 aprilie, cand s-a lansat propunerea patronatului, 40 de angajati din cei 750 ai firmei au cerut sa fie tatuati imediat.
In actuala conjunctura de criza si nesiguranta, atragerea fidelitatii angajatilor pare sa fie mai importanta decat insasi reclama. Presa franceza relateaza ca, la nivel national, circa o treime din salariati ar dori sa-si paraseasca locul de munca in cazul cand li s-ar ivi o ocazie.
Norocul patronilor este ca ocazii nu se prea se ivesc, in conditiile cand, in multe parti, somajul este in crestere. Totusi, atragerea fidelitatii angajatilor nu strica niciodata.
O companie americana a oferit salariatilor sai un spor de salariu de 15%, daca accepta sa-si tatueze