UNICEF Suedia a lansat o campanie foarte curajoasă la adresa celor care îndeamnă la activism online doar cu ajutorul unui Like, print rei reclame în care condamnă această practică.
La finalul lunii aprilie, UNICEF a lansat trei reclame prin care încearcă să convingă oamenii să doneze pentru cauze umanitare prin bani, nu prin Like şi Share pe reţelele sociale. Astfel, în cadrul reclamelor, un copil de 10 ani vorbeşte dintr-o cameră întunecată şi transmite acest mesaj.
„Câteodată mă îngrijorez că mă voi îmbolnăvi, aşa cum s-a îmbolnăvit şi mama. Dar cred că totul va fi bine. Astăzi, UNICEF Suedia are 177.000 de like-uri pe Facebook”, spune copilul.
Celelalte două reclame nu sunt la fel de dure, abordând această temă într-o notă mai amuzantă, cu cineva care încearcă să-şi plătească berea în Like-uri.
Reclamele se termină cu replica „Vaccinul nu poate fi cumpărat cu un Like”.
„Ne plac Like-urile şi social media ar fi locul unde am putea începe să fim implicaţi, dar nu trebuie să se oprească acolo”, a declarat pentru „The Atlantic” Petra Hallebrant, directorul de comunicare al UNICEF Suedia.
Puteţi vedea reclamele mai jos.