A treia ediție Next Star, talent show-ul cu copii prezentat de Dan Negru la Antena 1, a fost pe prima poziție pe intervalul de difuzare, în seara de 2 mai.
Programul de pe Antena 1 a fost pe primul loc, după media pe toată emisiunea, și la edițiile din săptămânile trecute.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele Next Star din seara de ieri, 2 mai:
LA NIVEL NAȚIONAL. Peste 1,3 milioane de români au urmărit, în fiecare minut, show-ul cu copii prezentat de Dan Negru. Pe intervalul Next Star, Pro TV a fost pe locul doi, cu o medie de peste un milion de telespectatori pe minut. Săptămâna trecută, Next Star avea o medie de peste 1,5 milioane de români pe minut.
LA NIVEL URBAN. Distanța dintre Antena 1 și Pro TV a fost mai mare la nivel urban. Astfel, dacă la NextStar erau, în medie, aproape 830.000 de orășeni pe minut, pe Pro TV se uitau aproximativ 480.000 de telespectatori din mediul urban.
SEGMENTUL COMERCIAL. Din publicul Next Star, 345.000 de telespectatori pe minut au fost din segmentul comercial, 18-49 de ani (6,3 rating pe target). Pro TV avea, pe interval, o medie de 307.000 de persoane din targetul comercial (5,6 rating).
Citește și:
A treia ediție Next Star, talent show-ul cu copii prezentat de Dan Negru la Antena 1, a fost pe prima poziție pe intervalul de difuzare, în seara de 2 mai.
Programul de pe Antena 1 a fost pe primul loc, după media pe toată emisiunea, și la edițiile din săptămânile trecute.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele Next Star din seara de ieri, 2 mai:
LA NIVEL NAȚIONAL. Peste 1,3 milioane de români au urmărit, în fiecare minut, show-ul cu copii prezentat de Dan Negru. Pe intervalul Next Star, Pro TV a fost pe locul doi, cu o medie de peste un milion de telespectatori pe minut. Săptămâna trecută, Next Star avea o medie de peste 1,5 milioane de români pe minut.
LA NIVE