În spatele fiecărei poveşti de succes, stă un om în umbră despre care publicul nu ştie mai nimic. În cazul mărcii Jimmy Choo, omul din spatele cortinei a păşit recent pe scenă, gata să-şi asume rolul.
„Stai, nu respira, mi-am pierdut pantoful Jimmy Choo!“ Este o replică ce simbolizează cu totul importanţa acestui accesoriu, precum şi a brandului, pe care femeile o înţeleg pe deplin. Carrie Bradshaw, interpretată de actriţa Sarah Jessica Parker, care a rostit înspăimântată cuvintele, este unul dintre cei mai aprigi promotori ai brandului Jimmy Choo, atât în serialul „Totul despre sex“, cât şi în realitate.
Alături de Manolo Blahnik şi Christian Louboutin, aceştia sunt designerii care reprezintă clasamentul preferinţelor de ani buni, în toată lumea, când vine vorba de pantofi pentru damă. Carrie n-ar fi renunţat la tocurile ei pentru nimic în lume.
Adidaşi în imperiul tocurilor
Nu este, însă, cazul celei mai binecuvântate femei, pentru o meserie dorită de milioane de pasionate: director de creaţie la Jimmy Choo. Sandra Choi poartă adidaşi. În mare parte, este o decizie practică, bazată pe cel mai evident lucru: naşte în iunie.
Toate lucrurile i se întâmplă deodată: al doilea copil şi funcţia de director de creaţie într-o companie care, în 18 ani, a crescut de la un butic marginalizat la o multinaţională în valoare de milioane de euro, recunoscută pe plan internaţional. Şi a reuşit toate acestea prin fascinaţia pentru tocuri înalte şi subţiri, stilleto.
De aproape trei luni, Sandra Choi se află oficial la conducerea casei de modă, dar nu este un nou-venit în companie. De fapt, tânăra născută în Anglia realizează designul pentru pantofii unchiului său, Jimmy Choo, încă de la începutul anilor ’90. Choi este nepoata soţiei fondatorului, Rebecca.
„Spune că între viaţa de la birou, viaţa alături de soţul său, Tamburlaine, şi p