La final de aprilie, doi operatori comerciali şi-au deschis spaţii noi în Polus Center. La început de mai, retailerul de modă BSB îşi inaugurează primul magazin din Cluj.
Administratorii marilor centre comerciale din Cluj aduc sau negociază pentru ocupanţi noi în spaţiile lăsate disponibile prin închiderea altor afaceri.
Timeout, brand integrat în grupul Kenvelo (care mai include în portofoliu brandul omonim, Lee Cooper şi Tom Tailor), a preluat o suprafaţă de 131 mp în Polus Center, au anunţat administratorii complexului. Deschis din 28 aprilie, magazinul este situat lângă magazinul olandezilor de la C&A. Tot la final de aprilie, a devenit operaţională o unitate Bottega Italiana, care comercializează preparate culinare italiene: preparate din carne, produse de panificaţie, brânzeturim vinuri sau alte delicatese din bucătăria italiană.
Magazinul ocupă o suprafaţă de 48 mp în zona hipermarketului Carrefour. Cu un spaţiu preluat tot în Polus Center, retailerul grec de modă BSB se extinde pe piaţa locală şi va inaugura primul magazin din Cluj, cel de-al 15-lea din România. Unitatea din Polus se deschide din 1 mai. BSB este prezent cu peste 100 de magazine proprii în Grecia, România, Turcia, Marea Britanie, Rusia, Bulgaria, Liban, Cipru, Albania şi Egipt, România aflându-se pe primul loc ca valoare a investiţiilor retailerului, după Grecia.
Administratorii centrului comercial au de găsit chiriaşi pentru alte spaţii lăsate disponibile de foşti ocupanţi care au renunţat la afacerile locale. În vara trecută, unul dintre chiriaşii importanţi ai complexului, retailerul Kiabi, care a renunţat la afacerile din România, a lăsat disponibil un spaţiu de 1.600 mp. Acesta nu a fost încă ocupat, dar este valorificat ca spaţiu pentru evenimente. În schimb, a fost deja ocupată suprafaţa disponibilă după închiderea unităţii Debenhams (retailer britanic care a d