Microsoft Dynamics CRM te ajuta sa gestionezi fluxurile de lucru, proiectele si resursele companiei, sa-ti administrezi mai eficient intreaga retea de parteneri si bazele de date ale firmei.
Activitatea departamentelor, echipelor si indivizilor este centralizata prin colectarea in CRM a tuturor actiunilor si stabilirea unor timpi de raspuns, pentru ca apoi sa fie reflectata in rapoarte detaliate pe tipuri de probleme si incidenta acestora.
"Am creat fluxuri de lucru determinate pe anumite perioade de timp si fiecare departament are timp limitat pentru rezolvarea unei sarcini. Toata colaborarea se face prin CRM. Acum ne incadram mult mai eficient in termene, iar partenerii sunt foarte multumiti", considera Elena Carp, Manager Proiect Gsbet, companie care a implementat cu succes aplicatia CRM oferita de Microsoft.
De asemenea, prin existenta unui depozit centralizat de date, toate departamentele au acces la aceleasi informatii si versiuni ale documentelor, ceea ce asigura un plus de fluenta in comunicarea interna.
Integral pe ziare.com
Foto: isi-info.com Tag-uri: aplicatie, afacere, Microsoft
Microsoft Dynamics CRM te ajuta sa gestionezi fluxurile de lucru, proiectele si resursele companiei, sa-ti administrezi mai eficient intreaga retea de parteneri si bazele de date ale firmei.
Activitatea departamentelor, echipelor si indivizilor este centralizata prin colectarea in CRM a tuturor actiunilor si stabilirea unor timpi de raspuns, pentru ca apoi sa fie reflectata in rapoarte detaliate pe tipuri de probleme si incidenta acestora.
"Am creat fluxuri de lucru determinate pe anumite perioade de timp si fiecare departament are timp limitat pentru rezolvarea unei sarcini. Toata colaborarea se face prin CRM. Acum ne incadram mult mai eficient in termene, iar partenerii sunt foarte multumiti", considera Elena Carp, Manage