In perioada de Pasti, in Targu-Jiul adoptiv al premierului Victor Ponta, au explodat panourile publicitare infatisand-o pe Andreea Marin in postura de agent de marketing al companiei “Succes”. Orasul este practic “blindat” cu impozante panouri stradale in care Andreea Marin recomanda produsele firmei detinute de potentul om de afaceri gorjean Nicolae Sarcina, a carui avere estimata depaseste 50 de milioane de euro. “Fa-ti cumparaturile pentru pregatirea Pastelui in carmangeriile si magazinele Succes din Targu-Jiu” suna sloganul scris pe dispozitivele publicitare stradale.
Problema celor care au ales sa utilizeze imaginea Andreei Marin pentru a promova marfurile Succes este ca realizatorii graficii publicitare i-au “decupat” practic bratele vedetei in fotografia folosita pentru reclame. Trecand in graba cu masina prin fata unui astfel de panou publicitar, ai senzatia ca Andreei Marin i-au fost amputate bratele! Este o iluzie optica, desigur, dar impresia vizuala este ca Andreea Marin nu are maini. Nu doar soferii au aceasta senzatie, ci chiar si pietonii. “Ce i-au facut, saraca de ea! Au rastignit-o in Saptamana Mare pe afise. Zici ca i-au taiat mainele, nu alta”, comenta ieri un trecator, aflat in zona “Paralela 45″, din Targu-Jiu.
In perioada de Pasti, in Targu-Jiul adoptiv al premierului Victor Ponta, au explodat panourile publicitare infatisand-o pe Andreea Marin in postura de agent de marketing al companiei “Succes”. Orasul este practic “blindat” cu impozante panouri stradale in care Andreea Marin recomanda produsele firmei detinute de potentul om de afaceri gorjean Nicolae Sarcina, a carui avere estimata depaseste 50 de milioane de euro. “Fa-ti cumparaturile pentru pregatirea Pastelui in carmangeriile si magazinele Succes din Targu-Jiu” suna sloganul scris pe dispozitivele publicitare stradale.
Problema celor care au ales sa utilizeze imagine