Cu aproape două milioane de orășeni pe minut la fiecare ediție, Românii au talent a fost, de departe, emisiunea de divertisment a lunii aprilie.
Clasamentul continuă cu MasterChef (Pro TV), cu o medie de peste un milion de persoane în mediul urban și cu Te cunosc de undeva, program difuzat de pe Antena 1. NextStar, România dansează și Serviciul Român de Comedie urmează în top.
Trei emisiuni tabloide se bat pe segmentul de după-amiază. Alte trei tabloide își dispută tronsonul de seară, până spre miezul nopții. Cine a câștigat în aprilie?
DUPĂ AMIAZA. Războiul tabloidelor de după amiază a fost câștigat, în aprilie, de Acces Direct. Cu un total de 496.000 de orășeni pe minut, emisiunea de pe Antena 1 a avut 90.000 de telespectatori în plus față de Happy Hour. A treia emisiune tabloidă de după amiază, Drept la țintă (Kanal D, cu Oana Roman), este mult în urma celor două: 235.000 de persoane.
SEARA. Segmentul tabloid de seară este al WowBiz (Kanal D), cu o medie de 472.000 de telespectatori în mediul urban. Un show păcătos (Antena 1), principalul concurent, a avut, în aprilie, o medie de 367.000 de persoane.
Cancan TV, de pe Acasă TV, s-a ținut departe în spatele celor două, cu doar 173.000 de orășeni media pe minut. Oricum, din mai, Cancan TV nu mai este în grila Acasă TV.
Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna aprilie, în mediul urban:
Alte emisiuni de divertisment:
Cu aproape două milioane de orășeni pe minut la fiecare ediție, Românii au talent a fost, de departe, emisiunea de divertisment a lunii aprilie.
Clasamentul continuă cu MasterChef (Pro TV), cu o medie de peste un milion de persoane în mediul urban și cu Te cunosc de undeva, program difuzat de pe Antena 1. NextStar, România dansează și Serviciul Român de Comedie urmează în top.
Trei emisiuni tabloide se bat pe segmentul de după-ami