Constructorul auto japonez Nissan va lansa oficial brandul low-cost care va concura cu gama modelul Logan pe 15 iulie. Compania readuce la viaţă marca Datsun pentru pieţele din India, Rusia şi Indonezia. Maşina va avea un preţ mai mic de 5.700 de euro, potrivit autoevolution. com
Totodată Volkswagen a anunţat la începutul anului că lucrează la un automobil care să coste între 5.000 şi 10.000 de euro şi care să fie comercializat în China.
Cu toate că Dacia produce la Mioveni şi Tanger maşini low-cost, accesibile tuturor, marja operaţională este estimată de cei de la Morgan Stanley la 9%, similară mărcilor premium, constructorul local fiind considerat "vaca de muls" a celor de la Renault.
Constructorul auto japonez Nissan va lansa oficial brandul low-cost care va concura cu gama modelul Logan pe 15 iulie. Compania readuce la viaţă marca Datsun pentru pieţele din India, Rusia şi Indonezia. Maşina va avea un preţ mai mic de 5.700 de euro, potrivit autoevolution. com
Totodată Volkswagen a anunţat la începutul anului că lucrează la un automobil care să coste între 5.000 şi 10.000 de euro şi care să fie comercializat în China.
Cu toate că Dacia produce la Mioveni şi Tanger maşini low-cost, accesibile tuturor, marja operaţională este estimată de cei de la Morgan Stanley la 9%, similară mărcilor premium, constructorul local fiind considerat "vaca de muls" a celor de la Renault.