Înmatriculările de autoturisme Dacia în Germania au crescut cu 6,7% în primele patru luni ale acestui an, la 14.609 unităţi, pe o piaţă în declin cu 8,5%, la 958.401 unităţi, a anunţat luni Oficiul de Înmatriculări Auto german KBA.
Cota de piaţă a Dacia în Germania s-a menţinut în perioada analizată la 1,5%.
În luna aprilie, înma-triculările Dacia au urcat cu 33%, la 4.365 de autoturisme, conferind mărcii o cotă de piaţă de 1,6%.
Înmatriculările de autotu-risme Renault au scăzut în intervalul ianuarie-aprilie cu 5,2%, la 35.264 autovehicule, iar cota de piaţă a mărcii a fost de 3,7%.
Volkswagen s-a menţinut lider pe piaţa germană în primele patru luni, cu o cotă de 21,6%, în pofida unui declin de 11,5% al înmatriculărilor, la 207.108 de autoturisme. Între mărcile importate Skoda, a fost pe primul loc în aprilie, cu o cotă de piaţă de 4,5%, urmată de Renault, cu 3,4%. Cele mai mari creşteri au fost înre-gistrate de Jaguar (+187,6%) şi Subaru (127,6%). În Franţa, Dacia a înregistrat în primele patru luni cea mai mare creştere a înmatriculărilor de autotu-risme, de 23%, la 30.352 unităţi, în timp ce piaţa franceză, cea mai importantă pentru marca Dacia, a consemnat o scădere de 12,3%, la 591.741 unităţi.
Înmatriculările de autoturisme Dacia în Germania au crescut cu 6,7% în primele patru luni ale acestui an, la 14.609 unităţi, pe o piaţă în declin cu 8,5%, la 958.401 unităţi, a anunţat luni Oficiul de Înmatriculări Auto german KBA.
Cota de piaţă a Dacia în Germania s-a menţinut în perioada analizată la 1,5%.
În luna aprilie, înma-triculările Dacia au urcat cu 33%, la 4.365 de autoturisme, conferind mărcii o cotă de piaţă de 1,6%.
Înmatriculările de autotu-risme Renault au scăzut în intervalul ianuarie-aprilie cu 5,2%, la 35.264 autovehicule, iar cota de piaţă a mărcii a fost de 3,7%.
Volkswagen s-a menţinut lider p