Blue Foundation, o organizaţie de caritate spaniolă, a realizat o campanie de ajutare a copiilor abuzaţi prin crearea unei serii de postere stradale care pot fi văzute doar de cei mici.
Toate detaliile posterului pot fi văzute doar dacă te uiţi la el din perspectiva unui copil, graţie unei tehnici de imprimare folosite în realizarea vederilor, potrivit „BBC News“.
Când un copil priveşte posterul, el poate vedea inscripţionat mesajul: „Dacă cineva te răneşte, sună-ne şi te vom ajuta“, în timp ce un simplu adult cu înălţimea de peste 1.35 metri vede doar fotografia unui copil speriat.
Fundaţia afirmă că scopul principal al posterului este să îi ajute pe copii să aibă încredere în a suna la numărul de telefon. Ei au luat în considerare faptul că persoana care abuză poate vedea posterul împreună cu cel mic şi îl poate convinge că nu este o idee tocmai bună.
„Este un mesaj exclusiv pentru ei, ferit de ochii adulţilor“, declară Grey Spain, agenţia care a venit cu conceptul creativ şi execuţia.
Mai jos, puteţi urmări clipul video realizat de Grey Spain pentru campania „Only for Children“: