Reţeaua de socializare Facebook va introduce reclame video, începând din luna iulie, pe pagina principală a site-ului.
Potrivit Financial Times, primul clip va rula automat fără sunet, acesta fiind activat doar la dorinţa utilizatorului.
Analiştii susţin că modificarea va scădea activitatea pe Facebook.
Reţeaua de socializare va percepe aproximativ 20 de dolari la mia de spoturi video livrate, indiferent dacă utilizatorii vor activa sau nu conţinutul audio, au declarat pentru Financial Times surse apropiate Facebook, scrie Mediafax. Spoturile vor fi limitate la 15 secunde.
Publicitatea video digitală reprezintă mai puţin de 5% din piaţa spoturilor TV din SUA, de 64,5 miliarde de dolari pe an.
TOP 3 RECOMANDĂRI EVZ.RO FOTOREPORTAJ. Natura dă un spectacol care ÎȚI TAIE RESPIRAȚIA. Raiul pe pâmânt: ponoarele din Masivul ȘureanuCe poţi face cu un NUD DE FEMEIE. Imagini artistice INCREDIBILE | GALERIE FOTO și VIDEODECLARAȚIA SURPRINZĂTOARE a Ecaterinei Andronescu despre legalizarea căsătoriilor între homosexuali
TOP 3 ARTICOLE POPULARE: TOP CHELTUIELI CU MÂNCAREA. Diferenţe izbitoare în lume: cumpăraturi familie/săptămână, de la 3,79 euro, până la 379 euro| GALERIE FOTOTop 10 Cele mai MISTERIOASE locuri de pe pământ | GALERIE FOTOȘi-au BĂTUT JOC de ei. Cele mai TARI farse făcute colegilor de birou | GALERIE FOTO