UPC România a înregistrat venituri de 115 milioane de lei în trimestrul acestui an, ceea ce reprezintă o creştere de 3,7% faţă de 111 milioane de lei, cât a înregistrat în trimestrul I al anului trecut, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.
În trimestrul I 2013, UPC România a înregistrat creşteri pe segmentele de business în care activează - televiziune digitală şi prin satelit (DTH), Internet şi telefonie fixă.
UPC România a înregistrat şi în trimestrul I 2012 o creştere a bazei de abonaţi (RGU). Faţã de trimestrul anterior, compania are 16.300 noi abonamente, ceea ce face ca baza totalã de RGU sã fie, la 31 martie 2013, de 1.750.200 abonamente. Creşterea anualã a numãrului de RGU este de aproape 7%: UPC a adãugat 112.800 abonamente comparativ cu trimestrul I al anului trecut.
La 31 martie 2013, UPC România are un numãr total de 1.169.600 clienţi. Astfel, baza de clienţi a companiei a crescut în ultimul an, compania câştigând 23.500 noi clienţi.
Severina Pascu, CEO UPC România, a declarat: "Am început anul 2013 cu rezultate bune şi recent am lansat o nouã ofertã de servicii digitale, în cadrul campaniei Descoperã ceva extraordinar în fiecare zi. Vom continua şi în 2013 sã ne concentrãm pe extinderea ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150Mbps şi vom adãuga în portofoliu noi aplicaţii interactive",
Ĩn T1 2013, segmentul de televiziune digitală a contribuit cu 11.500 noi abonamente, o creştere cu 2,7% faţã de trimestrul anterior. Numãrul total de clienţi de televiziune digitalã ajunge astfel la 435.100,ceea ce depãşeşte numãrul de abonaţi la serviciul analogic. Faţã de aceeaşi perioadã a anului trecut, UPC a înregistrat o creştere cu 16% a numãrului de clienţi de televiziune digitalã. UPC este, în continuare, lider pe segmentul de televiziune, oferind cea mai extinsã grilã digitalã prin cablu, cele mai mult