Primăria Braşov a lansat licitaţia pentru desemnarea unui constructor în vederea demarării proiectului de modernizare a capetelor de linie RAT. Până pe 27 iunie firmele constructoare îşi pot prezenta ofertele. Dintre toate staţiile terminale ale RAT, doar capătul de linie de la stadionul Municipal este modernizat. Cele cinci capete de linie, Noua – strada Brazilor, Roman - strada Poienelor, Rulmentul - strada 13 Decembrie, Saturn – bulevardul Saturn şi Triaj- strada Hărmanului, însumează 21 de trasee. Pe modelul autogării RAT de la Municipal, în fiecare din aceste staţii vor fi construite clădiri care vor asigura servicii de tiketing, birouri de relaţii cu publicul, grupuri sanitare şi sală de aşteptare, iar platforma de îmbarcare va fi acoperită cu o copertină. La Braşov sunt în prezent 27 de trasee de autobuze, 11 de microbuze şi 7 trasee de troleibuze, cu plecări din zece capete de linii principale.
Primăria Braşov a lansat licitaţia pentru desemnarea unui constructor în vederea demarării proiectului de modernizare a capetelor de linie RAT. Până pe 27 iunie firmele constructoare îşi pot prezenta ofertele. Dintre toate staţiile terminale ale RAT, doar capătul de linie de la stadionul Municipal este modernizat. Cele cinci capete de linie, Noua – strada Brazilor, Roman - strada Poienelor, Rulmentul - strada 13 Decembrie, Saturn – bulevardul Saturn şi Triaj- strada Hărmanului, însumează 21 de trasee. Pe modelul autogării RAT de la Municipal, în fiecare din aceste staţii vor fi construite clădiri care vor asigura servicii de tiketing, birouri de relaţii cu publicul, grupuri sanitare şi sală de aşteptare, iar platforma de îmbarcare va fi acoperită cu o copertină. La Braşov sunt în prezent 27 de trasee de autobuze, 11 de microbuze şi 7 trasee de troleibuze, cu plecări din zece capete de linii principale.