Asiguratorul olandez Aegon a reluat campania Aegonomiseşte, derulată prin Banca Transilvania, ca urmare a rezultatelor excelente obţinute în 2012. După anunţul de la începutul anului privind preluarea portofoliilor de asigurări de viaţă şi pensii ale Eureko, Aegon confirmă şi prin acest demers intenţia de dezvoltare a business-ului din România. În 2012, campania s-a reflectat semnificativ în vânzările produselor Fii Sigur şi Fii Isteţ distribuite prin intermediul Băncii Transilvania, acestea contribuind la creşterea poziţiei în piaţă a companiei olandeze.
Astfel, la finalul lui 2012, primele brute subscrise pentru Aegon totalizau 2,98 mil. euro, dublu faţă de 2011, iar Aegon a urcat două poziţii în clasamentul asigurătorilor de viaţă.
"Cea mai mare pondere în vânzările noastre a avut-o campania Aegonomiseşte, care ne-a adus peste 5.000 de noi clienţi, adică aproximativ 75% din totalul vânzărilor prin Banca Transilvania", a declarat Sînziana Maioreanu, CEO Aegon. "În 2012 am depus eforturi considerabile în adaptarea soluţiilor noastre financiare la aşteptările şi nevoile clienţilor români, satisfacţia acestora fiind prima noastră prioritate. În acelaşi timp, prin campania Aegonomiseşte, am încercat să promovăm importanţa unor soluţii alternative flexibile de investiţie şi economisire, pentru ca fiecare familie să aibă siguranţa că îşi va permite să îşi susţină copiii la startul în viaţa de om matur sau că va avea un echilibru financiar la pensie", a spus Sînziana Maioreanu.
În timp ce majoritatea persoanelor care au optat pentru o asigurare cu componentă de economisire sau de investiţie de la Aegon în 2012 au ales să pună bani deoparte pentru copii, în 2013 s-a remarcat un interes crescut pentru soluţiile de economisire pentru pensie. "Văzând situaţia pensionarilor din zilele noastre, din ce în ce mai mulţi români încep să îşi asume responsabili