Rapperul american Snoop Lion (fost Snoop Dogg, Snoop Doggy Dog) şi-a lansat propria aplicaţie online de partajare de fotografii, intitulată Soopify, informează site-ul revistei New Musical Express.
Această aplicaţie gratuită este disponibilă pe sistemele iOS şi Android începând de marţi, iar rapperul american le-a promis fanilor săi că noua aplicaţie le va oferi şansa de a-şi fotografia prietenii sau diverse peisaje şi de a le transforma apoi în "capodopere cu tematică snoopiană".
Utilizatorii au astfel posibilitatea să adauge în fotografiile lor diverse stickere cu tematică inspirată din universul muzicii create de Snoop Lion şi să le publice apoi pe reţele precum Instagram, Facebook şi Twitter, dar şi să le partajeze cu alţi utilizatori de pe alte reţele care au descărcat aplicaţia Snoopify.
Snoopify este cea de-a doua aplicaţie lansată de Snoop Lion în 2013, după Snoop Lion Reincarnated: Track Notes App, de pe iPad, care oferă fanilor o serie de informaţii inedite despre noul album al rapperului şi despre mişcarea Rastafari din Jamaica.
Snoop Lion va debuta şi în universul jocurilor pe computer, odată cu lansarea jocului "Way of the Dogg", care va fi disponibil pe sistemele iOS, Android, Xbox 360 şi PlayStation 3, începând cu a doua jumătate a acestui an.
Snoop Lion, în a cărui discografie se regăsesc albume precum "Tha Doggfather" şi "Malice N Wonderland", şi-a început cariera de rapper la începutul anilor '90, dar s-a implicat şi în actorie, jucând în noua versiune a filmului "Starsky şi Hutch" (2004).
Din 1993, când a devenit celebru, Snoop Lion a vândut aproape 20 de milioane de albume în Statele Unite. Printre hiturile sale se numără "Who Am I (What's My Name)?", "Gin and Juice", "Groupie Luv", "From tha Chuuuch to da Palace", "Beautiful", "Drop It Like It's Hot", "That's That Shit" etc. Cel mai recent album lansat de