“Băi, fraiere, mă laşi cu amenda ta? Adică ne-a dat domnu’ Ponta ăia 25% din salariu înapoi ca să mi-i iei tu acuma?”
Fiindcă zilele astea a văzut la televizor mai multe victime ale unor accidente rutiere decât a făcut el în toţi anii de când joacă Grand Theft Auto, Victoraş Ponta a decis să ia măsuri dure, modificând complet Codul Rutier, în aşa fel încât românilor să le fie frică mai mult decât le era până acum să se urce la volan sau să traverseze strada. Prin mijloace specifice, am reuşit să intrăm în posesia unei schiţe de proiect pentru noul Cod Rutier, care va conţine, între altele, şi următoarele modificări:
Art. 2 În România, controlul circulaţiei autovehiculelor se efectuează de către poliţia rutieră, iar controlul staţionării autovehiculelor se efectuează de către firmele de hingheri-auto agreate de primării, dar numai acolo unde există primari USL.
Art. 5 În cazul producerii unui eveniment rutier ca urmare a stării tehnice necorespunzătoare a drumului public, executantul lucrărilor răspunde penal, dacă-l cheamă Ionescu, Popescu, Vasilescu etc şi doar contravenţional dacă-l cheamă Umbrărescu, Căşuneanu, Cocoş, caz în care e obligat să cotizeze la următoarele alegeri la vistieria USL cu o sumă egală cu cel puţin jumătate din valoarea contractului.
Art. 6 Acordarea priorităţii se face respectând astfel: când există semafor, prioritate au cei care trec pe roşu, fiindcă sunt socialişti adevăraţi; când nu există semafor, se aplică regula priorităţii de stânga, fiindcă avem un guvern de socialişti adevăraţi; când există un poliţist în intersecţie, se urmează indicaţiile acestuia, dar numai de către şoferii care au carnet simplu, categoriile B, C, A sau D, nu şi de cei ce mai au un carnet, pe care scrie PC, PNL, PSD sau “revoluţionaru’ lu’ Dogaru” şi care pot trece cum, când şi cu ce viteză vrea muşchii lor.
Art. 11 Carnetul auto se acord