Reprezentanţii Secţiei Drumuri Naţionale Botoşani susţin că în mod cert, anul acesta se vor turna covoare asfaltice pe drumurile care traversează oraşele Flămânzi, Darabani şi Buceacea.
În total este vorba de 8,8 kilometri de drum naţional ce va fi asfaltat până în toamnă. Vor fi 2 kilometri în Flămânzi, 5 kilometri în Darabani şi 1,8 kilometri în Bucecea.
Cât priveşte drumul naţional 24C Manoleasa – Rădăuţi Prut, singurul drum naţional de pământ din România, nu sunt bani pentru asfaltare. Deşi în iarna trecută, când a fost mai mult închis din cauza zăpezii, primul ministru Victor Ponta spunea că va aloca bani pentru asfaltare, acest lucru nu s-a întâmplat. În schimb, se vor realiza nişte lucrări astfel încât să poată deveni practicabil. Viorel Zacreţchi, şeful Secţiei Drumuri Naţionale Botoşani spune că se va aplica un strat de 30 de centimetri de balast, după care un strat de 20 de centimetri de balast cu ciment plus un stat de 3-4 centimentri de bitum. „Vom veni cu cele două straturi de balast plus stratul de bitum astfel încât drumul să devină practicabil urmând ca anul viitor, dacă se alocă banii necesari, să venim cu încă două straturi de covor asfaltic”, a afirmat şeful Secţiei Drumuri Naţionale Botoşani.
Reprezentanţii Secţiei Drumuri Naţionale Botoşani susţin că în mod cert, anul acesta se vor turna covoare asfaltice pe drumurile care traversează oraşele Flămânzi, Darabani şi Buceacea.
În total este vorba de 8,8 kilometri de drum naţional ce va fi asfaltat până în toamnă. Vor fi 2 kilometri în Flămânzi, 5 kilometri în Darabani şi 1,8 kilometri în Bucecea.
Cât priveşte drumul naţional 24C Manoleasa – Rădăuţi Prut, singurul drum naţional de pământ din România, nu sunt bani pentru asfaltare. Deşi în iarna trecută, când a fost mai mult închis din cauza zăpezii, primul ministru Victor Ponta spunea că va aloca bani pentru asfalt