ICEEfest 2013 se anunţă un "must-go event" pentru oamenii de advertising şi comunicare din România, pe lângă brandurile şi companiile din industria online anul acesta fiind prezenţi invitaţi din agenţii de creaţie, comunicare şi publicitate care fac evenimentul să fie cel mai important de până acum.
Astfel, printre speakerii confirmaţi pentru evenimentul din 6 şi 7 iunie de la Bucureşti se numără: Tom Eslinger - Worldwide Digital Creative Director, Saatchi & Saatchi, primul preşedinte al juriului Cannes Cyber şi Mobile Lions; Geoffrey Hantson - Executive Creative Director, Duval Guillaume Modem, considerat unul dintre cei mai creativi 25 de oameni din advertising, câştigător a 14 premii Cannes Lions, dintre care 8 de aur, agenţia sa fiind şi cea mai premiată la Eurobest 2012, cu 23 de premii; Gideon Amichay - CEO & founder, No, No, No, No, No, Yes, cel mai premiat creativ din Israel, cu 19 premii Cannes Lions şi 9 Clio Awards la activ, preşedinte al juriului Direct Lions la Cannes în 2012; Steve Vranakis - Executive Creative Director, Google Creative Lab, listat de două ori printre cei mai buni 10 creativi în zoua digitală, în 2009 şi 2010; Carlo Cavallone - Executive Creative Director şi Stephanie Newman - Strategy Director la 72and Sunny Amsterdam (agenţia a câştigat Press Grand Prix la Cannes Festival of Creativity şi a fost desemnată agenţia anului în Olanda); Martin Talks - Digital President, DRAFTFCB UK, una dintre cele mai apreciate agenţii din Regatul Unit şi din lume; Gilad Coppersmith - SVP Digital&Innovation Catalyst World Markets, Mediabrands Worldwide; Martin Brooks - CEO, Work Club - Digital Agency of the Year by Campaign (2012) in UK; Dirk Singer - Founder, Rabbit - Social Agency of the Year 2012 in UK; Chris Clarke - Chief Creative Officer, Lbi pentru 17 ţări; Lars Samuelsen - Digital Strategy Director EMEA, Grey; Rupert Slade - Head of PHD