Consilierul de vanzari este o meserie desconsiderata in Romania, ceea ce este gresit. Sunt multe idei preconcepute la noi si avem nevoie de o evolutie fundamentala pentru ca tinerii trebuie sa invete ca munca nu este rusinoasa, spune stilistul Adina Buzatu, proprietara magazinelor Trends, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro, in care am discutat si despre problemele pietei de profil si greselile din vestimentatia de business.
Am intalnit-o pe Adina Buzatu in magazinul Trends de pe Calea Victoriei, in incinta caruia are si biroul. Aici sau in magazinul din Baneasa, Adina Buzatu isi petrece cea mai mare parte din timp, avand cel putin 30 de intalniri pe saptamana cu clientii. Grija si atitudinea fata de serviciile aduse clientilor par sa defineasca atitudinea Adinei Buzatu in business. O abordare elementara pentru domeniul in care activeaza si necesara pentru a transforma orice magazin intr-o destinatie pentru clienti. Ceea ce Adina Buzatu a reusit, ajutata partial si de activitatea sa de stilist, dar cu precadere de felul in care priveste afacerea.
“A durat ani de zile sa devenim o destinatie, dar acum avem si clienti care vin din Spania sau Franta special sa faca cumparaturi la noi”, povesteste Adina Buzatu.
Mai mult, din cei circa 26.000 de clienti ai magazinelor Trends, cel putin jumatate sunt din provincie. “Sunt clienti din provincie care vin special la noi, se programeaza cu o luna-doua inainte”, a mai spus stilistul.
A luat in calcul o extindere intr-un alt oras mare din tara, mai ales ca o mare parte din clienti vin din alte orase decat Bucuresti? Proprietara magazinelor Trends spune ca nu a luat nicio hotarare in acest sens.
“M-am gandit la o extindere, insa nu am luat o decizie in acest sens, mai ales ca printr-un magazin intr-un alt oras din tara imi va fi foarte greu sa pastrez calitatea serviciilor”, spune Adina Buza