Derularea, prelungirea, încetarea contractelor sau neînţelegerea prevederilor contractuale sunt cele mai reclamate aspecte de către cetăţeni în raporturile cu furnizorii de comunicaţii electronice. Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Administrarea şi Reglementarea în Comunicaţii susţin că nemulţumirea utilizatorilor provine, în principal, din neînţelegerea prevederilor din contracte.
La nivelul judeţului cetăţenii reclamă aceste aspecte în special la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, iar până la sfârşitul lunii au fost înregistrate zeci de plângeri în acest sens.
Derularea, prelungirea, încetarea contractelor sau neînţelegerea prevederilor contractuale sunt cele mai reclamate aspecte de către cetăţeni în raporturile cu furnizorii de comunicaţii electronice. Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Administrarea şi Reglementarea în Comunicaţii susţin că nemulţumirea utilizatorilor provine, în principal, din neînţelegerea prevederilor din contracte.
La nivelul judeţului cetăţenii reclamă aceste aspecte în special la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor, iar până la sfârşitul lunii au fost înregistrate zeci de plângeri în acest sens.