Primarul Constanţei Radu Mazăre se implică tot mai mult în promovarea staţiunii Mamaia, iar anul acesta i-a venit ideea ca acest loc de vis, vizitat şi de turişti străini, să aibă propriul imn. Deşi nu are o voce de excepţie, edilul interprează stângaci câteva versuri, însă doar pentru a da culoare piesei care s-a făcut pe bani grei. Primarul Constanţei Radu Mazăre se implică tot mai mult în promovarea staţiunii Mamaia, iar anul acesta i-a venit ideea ca acest loc de vis, vizitat şi de turişti străini, să aibă propriul imn. Deşi nu are o voce de excepţie, edilul interprează stângaci câteva versuri, însă doar pentru a da culoare piesei care s-a făcut pe bani grei.
Pe data de 1 mai, cu mare tamtam, pe Litoral a avut loc lansarea imnului staţiunii Mamaia, care a costat o avere:
“Deocamdată, nu s-a plătit nimic pentru imnul staţiunii Mamaia, deoarece nu a sosit factura. Lucrăm pe încredere cu cei de la MediaPro, suntem parteneri serioşi. Din câte ştiu, cheltuielile cu acest imn sunt de aproximativ 34.000 de euro”, a declarat preşedintele Asociaţiei Patronale Mamaia, Nicolae Bucovală.
O bună parte din bani vor veni din noua taxă de promovare a staţiunii Mamaia, impusă tuturor celor care deţin proprietăţi în acest loc, căci reprezentanţii Ministerului Turismului nu au alocat fonduri.
“Tot ceea ce facem noi aici este rezultatul unui efort comun al nostru, al Loredanei, al patronatului - hotelieri, proprietari de cluburi, de restaurante, al asociaţiei de promovare Litoral”, a spus primarul Constanţei, Radu Mazăre.