La 63 de milioane de lei ajung costurile pentru finalizarea centurii de diamant. Deocamdată, constructorii pot miza pe numai 54,8 milioane. Din pricina unor dificultăţi tehnice, lucrările la cei trei km se vor închide complet în septembrie.
Firmele Keller şi Diferit, care lucrează la finalizarea centurii Vâlcele - Apahida, s-au confruntat cu o serie de dificultăţi tehnice în zona capătului de pod dinspre Vâlcele. Aşa se face că, deşi s-a promis că centura va fi gata în luna iunie, lucrările vor putea fi complet încheiate undeva prin septembrie. Şeful Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Cluj, Eugen Cecan, a subliniat că s-au găsit soluţii tehnice pentru remedierea problemelor apărute şi că nu se pune problema unor costuri suplimentare. În total lucrarea a fost contractată pentru de 63 de milioane de lei, sumă care nu a ajuns, integral, la Cluj. Pe cealaltă zonă de carosabil s-a lucrat intens, a spus Cecan, altfel că o porţiunea de peste 2 km va putea fi deschisă circulaţiei în iunie, cum a fost programat.
Lucrările pentru finalizarea celor aproxiamtiv 3 km, din centura Vâlcele - Apahida, sunt executate de consorţiul Keller - Diferit. Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi Investiţii Străine, Dan Şova, declara, la ultima sa vizită în Cluj, că în iunie, centura se finaliza integral şi că nu se pune problema sub nici o formă să nu fie alocaţi banii necesari pentru finalizarea acestui proiect. Numai că planurile de acasă nu se potrivesc cu cele din târg, astfel că apariţia unor probleme tehnice duc inevitabil la o intârziere a termenului de predare a lucrării.
Şeful Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri, Eugen Cecan, a explicat că s-a lucrat intens, astfel că lucrarea ce ţinea de consolidarea versantului alunecos e gata, la fel şi o parte din carosabil. În schimb, la intrarea dinspre Vâlcele, pe podul