Anul trecut, E.ON Energie România a sistat alimentarea cu gaze naturale sau energie electricã pentru aproape 58.000 de consumatori care înregistrau datorii restante la plata facturilor. La nivelul judetului Vaslui, peste 2.100 de clienti au avut tãiat curentul sau gazele naturale. Pentru reluarea alimentãrii cu gaz sau energie electricã, pe lângã plata facturilor restante si a penalitãt ilor aferente, consumatorii trebuie sã achite în plus, în medie, circa 500 de lei. Sistarea serviciilor de furnizare a gazelor naturale si energiei electrice este o mãsurã de ultimã instantã pe care compania E.ON o aplicã în relatia cu clientii rãu platnici. În ceea ce priveste consumatorul, pe lângã disconfortul generat de întreruperea acestor servicii, acesta este nevoit sã achite, în conformitate cu legislatia în vigoare, atât contravaloarea facturilor, respectiv penalitãtile la întârziere, cât si taxele de reconectare, precum si contravaloarea unei garantii. Astfel, costul mediu plãtit de consumatorii de gaze naturale sau energie electricã numai pentru taxele de reconectare si garantii ajunge la 500 de lei. Pentru reluarea serviciului de furnizare, clientii se pot adresa Centrelor de Relatii Clienti (zilnic, de luni pânã vineri, între orele 8.30 si 17,30) sau la Centrul Servicii Clienti (între orele 08.00 si 20.00) telefonic, la numerele: 0801 000 366 si 0265 200 366, pentru consumatorii de gaze naturale, precum si 0801 000 939 si 0235 305 555, pentru consumatorii de electricitate. “Solicitãrile pentru reconectare pot fi transmise si prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro, prin fax, la numãrul: 0265 200 367 sau prin postã, la OP1, CP 10 Târgu Mures. Reconectarea poate fi solicitatã de cãtre o altã persoanã decât titularul de contract doar în baza unei procuri notariale”, se aratã întrun comunicat emis de E.ON România. Pentru reluarea serviciului de furnizare si