UPC Romania a inregistrat, in primul trimestru al acestui an, venituride 34,6 milioane dolari, ceea ce reprezinta o crestere cu 3,7% fata de 33,4 milioane dolari in trimestrul I al anului trecut, au anuntat oficialii companiei.
In lei, veniturile companiei in T1 2013 sunt de peste 115 milioane lei, comparativ cu aproape 111 milioane lei in T1 2012.
In primul trimestru din acest an, UPC Romania a inregistrat cresteri pe segmentele de business in care activeaza - televiziune digitala si prin satelit (DTH), Internet si telefonie fixa.
UPC Romania a inregistrat si o crestere a bazei de abonati (RGU). Fata de trimestrul anterior, compania are 16.300 noi abonamente, ceea ce face ca baza totala de RGU sa fie, la 31 martie 2013, de 1.750.200 abonamente. Cresterea anuala a numarului de RGU este de aproape 7%: UPC a adaugat 112.800 abonamente comparativ cu trimestrul I al anului trecut.
La 31 martie 2013, UPC Romania are un numar total de 1.169.600 clienti. Astfel, baza de clienti a companiei a crescut in ultimul an cu 23.500 noi clienti.
„Vom continua si in 2013 sa neconcentram pe extinderea ariei de acoperire cu servicii de Internet Fiber Power 150Mbps si vom adauga in portofoliu noi aplicatii”, a declarat Severina Pascu, CEO UPC Romania.
In T1 2013, segmentul de televiziune digitalaa contribuit cu 11.500 noi abonamente, o crestere cu 2,7% fata de trimestrul anterior. Numarul total de clienti de televiziune digitala ajunge astfel la 435.100,ceea ce depaseste numarul de abonati la serviciul analogic. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, UPC a inregistrat o crestere cu 16% a numarului de clienti de televiziune digitala.
Numarul de abonati HD ai UPC Romania este de apoximativ 50.000 la sfarsitul lunii martie 2013.
Cu o crestere constanta in ultimii ani s-a evidentiat si televizi