Aerotravel Lufthansa City, unul dintre cei mai importanti tour-operatori de pe piata, a inregistrat in primele trei luni din acest an vanzari de 8,4 milioane de euro, valoare comparabila cu aceeasi perioada a anului trecut. Antonio Nitu, directorul general al companiei, a vorbit intr-un interviu acordat Wall-Street.ro despre provocarile anului 2013 si estimarile privind evolutia businessului.
Agentia Aerotravel a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 34 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de 2011. Businessul companiei este format in procent de 70% din vanzari corporate si 30% leisure.
"Am muncit mai mult, am mers pe marje de profit mai mici si am facut cele 34 milioane euro, ceea ce a reprezentat un avans de 20% al businessului", a declarat Antonio Nitu, directorul general al Aerotravel Lufthansa City..
Pentru anul acesta, Aerotravel targeteaza o cifra de afaceri similara cu cea din 2012, Nitu afirmand ca 2013 "este un an delicat".
"Anul 2013 a inceput asa cum ma asteptam, in stagnare, fata de anul trecut. Anul 2012 a inceput spectaculos, atat pe ticketing, cat si pe leisure, ceea ce nu s-a mai intamplat in aceste luni. (...) Sumele alocate vacantelor au scazut in acest an, cel putin in cazut biletelor de avion piata totala a scazut", a spus Nitu.
Dupa primul trimestru, din totalul vanzarilor de 8,4 milioane de euro partea de corporate a reprezentat 66%, iar vanzarile leisure 34%.
'Vanzarile de vacante sunt in crestere ca procent din business, ceea ce inseamna diversificare pentru noi, respectiv stabilitate. Mai mult, pe business travel marjele de profit sunt mai mici (5%), pe leisure mai mari (8-12%). Avem nevoie de stabilitate in piata, sa fim o companie puternica. Eu nu ma uit cu incredere la o evolutie in 2013, daca se va intampla o aplaud, insa nu as paria pe asta in acest an", a adaugat Nitu.
Teleconferintel