Este cunoscut faptul că Hidroelectrica se află de ceva vreme în insolvenţă. Totuşi, compania a plătit o sumă deloc modestă, din bani publici, pentru a anunţa că angajează 67 de manageri. În acest sens, a bătut palma pentru anunţuri publicitare chiar cu SRL-ul care a promovat controversatul program "Exploraţi Grădina Carpaţilor", al fostului ministru Elena Udrea.
Cel mai mare producător de energie electrică din România, compania de stat Hidroelectrica, a atribuit, în martie, două contracte în valoare de aproximativ 36.000 de euro pentru producţia şi difuzarea unor machete şi reportaje TV privind recrutarea de personal. Interesant este faptul că cel mai generos contract, de peste 20.000 de euro, a fost atribuit firmei Media Investment Communication, care s-a ocupat de anunţurile publicitare în presa scrisă şi on-line. Este vorba despre SRL-ul care a promovat şi programul "Exploraţi Grădina Carpaţilor", iniţiat de Ministerul Turismului în perioada în care era condus de pedelista Elena Udrea.
Grabă inexplicabilă
Ambele contracte pentru promovarea campaniei de recrutare a companiei Hidroelectrica, inclusiv cel cu Media Investment Communication, au fost atribuite prin negociere fără anunţ de participare. Motivul este, în schimb, halucinant dacă ţinem cont de faptul că este vorba despre anunţuri de angajare şi reportaje TV, şi anume: o "situaţie de urgenţă extremă survenită în urma unor evenimente care nu puteau fi prevăzute de autoritatea contractantă". Am solicitat lămuriri din partea reprezentanţilor Hidroelectrica, însă până la închiderea ediţiei nu am primit niciun răspuns.
Promovare… cu scandal
În 2011, Ministerul Turismului, în fruntea căruia se afla Elena Udrea, a demarat pe plan intern campania de promovare a brandului turistic "Exploraţi Grădina Carpaţilor". "Licitaţia pentru difuzarea spoturi