Un studiu publicat de site-ul SurveyMonkey relevă faptul că motorul de căutare Google nu este mai popular decât Bing datorită rezultatelor oferite, potrivit SearchEngineLand.com.
Microsoft ar trebui să înţeleagă că nu contează cât de bun este motorul de căutare Bing deoarece oamenii vor alege oricum Google, scriu jurnaliştii Boy Genius Reports.
În cadrul studiului realizat de Survey Monkey, respondenţii au primit două foi cu rezultatele unor căutari. La începutul paginii scria fie Google, fie Bing. Chiar şi atunci când numele motoarelor de căutare au fost inversate pe foi, oamenii au ales tot Google.
În total au fost intervievate 641 de persoane. 379 dintre acestea au primit două pagini cu rezultate după căutarea „file taxes“ cu numele motorului de căutare trecut corect pe fiecare pagină. Pagina semnată cu Google a fost aleasă de mai multe ori.
Alţi 262 de participanţi la studiu au primit pagini în care numele motoarelor de căutare care au generat rezultatele au fost inversate între ele. Din nou, majoritatea respondenţilor a optat pentru pagina care avea numele Google pe ea, în ciuda faptului că rezultatele fuseseră generate de către Bing.
Vrem să discutăm cu voi. Vizitaţi-ne şi pe pagina de Facebook Tech Adevărul.
Studiul a relevat că publicul alege să folosească Google în mare parte din cauza brandului, lucru la care cei de la Microsoft trebuie să mai lucreze dacă vor să facă din Bing un produs cu adevărat competitiv. Studiul a fost efectuat pe persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 60 de ani şi care au beneficiat de niveluri de educaţie diferite.